Esmanur96 canısı ayaklarını havaya kaldır uzandıgındada oturdugundada hep yularda olsun çünkü benim öle oldu 2 gün yürüyemedim doktoruma yazdım resim attım havada tut ayaklarını dedi ne krem var ne ilaç . İnsallah senin de hemen geçer bir de bebek asagıya baskı yaparsa ödem oluyormus sanırım öle dedi doktorum istersen muayene zamanında bi sor yada arayabiliyorsan bi ara danış doktoruna