Snvebn 26+3 günlük hamileym sabah tekmelesini hissediyorum ama öğlen aksama doğru hissetmiyorum aksamda bazen hisedemiorm benim gbi olan var mi ya 😔😔😔😣😣😣acil yazabılr mi
Ebruliiii Snvebn yoruşdugunda bazen hiç hissetmeye bilirsin o haftalarda normal 30 dan sonra biraz daha sertleşiyor
Efsoo Snvebn her gun oyleysw dimekki gunluk rutini oyleymis)benimkininde rutuni var biliyorum arrtik hangi saatlarda oynuyacak diye canim)endiselenme.hic haraket etmezse kork.gorul doktora.uzan elini koy karnina bi muddet elinin sicakligina gor geliyormu.boyle heuecan yapiyosun oda etkilenir yapma.27den sonra duzwne girdi benimki yalan ne soyliyim canim 1 gun tenbel bi gun yaramaz olur bizimki😅32 haftalikiz bizde.
Cananne Çok normal, çünkü bol bol uyuyorlar, benimki bu sabah hiç hareket etmesi öğleden sonraya kadar, şuan kıpır kıpır hiç durmuyor, tüm gün yattı prenses 😁
Cananne Snvebn düzelir merak etme benimki ayakları sürekli kasıklarımda başka yer yokmuş gibi, sürekli ordan vuruyor cadı 🤗🤗🤗🤗