Hep 28 günde bir olan adetim bu ay 35 gün de oldu 3gün normal adet oldum hayatımda ilk defa adetimde pas rengi gördüm ve kan pıhtısı olurdu hep bu ay olmadı göğüslerimde ağri ve yeşil damarlar var genetiyimde adet olurken gebe kalma var teyzem bebeğinin 6 ayına dek adet olmuş çoçuk hareket ederken bilmiş uzmde hamile olduğunu acaba mı ? Aslında bu ay Hamile olurum ya olmam fark etmez zira çok yoruldum kendime zaman ayırmak kendimi şımartmak istiyorum 🙏☺️Sizce kızlar?