Gamzee_ Reglime 9 gün kala yani iki gün önce beta değerim böyle çıktı böyle olup hamile kalanlar var mı acaba ?? Testi tekrar etmeye korkuyorum negatif bir sonuç alacağım diye beklemeli miyim sizce??
Anneolmak38 Gamzee_ Canım regline 9 gün kala sonucun böyle çıktıysa artacaktır çok dikkat et ve bebeğinin tutunmasına yardm et ayagını uzat saglıklı beslen. 2 gün sonra tekrar kan ver eğerki 2 katına cıktıysa bilki değerin adet gününe kadar müthiş artcak
eglhnztrk Gamzee_ canım benim de reglime altı gün varken 3.3 idi. Şimdi 8+2 olduk. Umarım sende erken öğrenenlerden olursun☺️
Gamzee_ Anneolmak38 şuan iki gün geçti testi yaptıralı inanılmaz içimde bir heyecan var nedense gidip suan test yaptırmak istiyorum çok kararsızım korkuyorum sonuçtan
Anneolmak38 Gamzee_ 2 gün sonra verdiğinde baya artmıs olur gebelik varsa inşallah vardır inşallah 🙏🙏
eglhnztrk Gamzee_ 5 gün sonra tekrar yaptım. Eğer hamilelik varsa iyice beta yükselsin diye. 280 olmuştu ☺️