Ssevdacan 13 haftalık hamileyim.pazartesı randevum var 14 e girmiş olucam.Sizce cinsiyet ögrenir miyiz ???
NilgunHnm Ssevdacan ilçe de yaşıyorum 15 haftalikken erkek dedi 17 haftalikken özel profa gittim oda kesin erkek dedi
anapanda12 Tahmin yürütebilir doktor, kesin cinsiyet genelde 16 20 hafta arası netleştir 20den sonraya da kalabiliyor bazen
Cansu_6167 Ssevdacan ben 13+5 iken öğrendim belki olabilir neden olmasin,Allah sağlıkla gelmesini nasip etsin inşallah 😊
Mom85 Ssevdacan merhaba erkekse hemen gösteriyor öğrenirsin ama kızsa ; kızlar saklıyor ... 🤗 ben 13. Haftada öğrendim bnm oğlandı ☺️👼🏻
Meyra61 Ssevdacan bizde 13 de göstermemişti 17 de gittik kıza benziyo dedi bet söyleyemedi bakalım detaylıyı bekliyorum bende 21.haftamı o zaman net oluyomuş