ayrıca ebe bize sancı odasında bağıran kadınlara gıcık olduğunu belirtti bağırmayanla daha çok ilgilendiğini filan söyledi. Bağırmak yerine hayal kurup doğru nefes almamız gerektigini anlattı. Sadece bizim talimatlarımıza uyun ki kolay olsun doğum dedi. Bazıları dinlemeyip bişeyler yiyip içebiliyormuş bunun sakıncalı olduğunu söyledi. Duş alıp almama konusunu bilemiyorum 5 kisilik sancı odasında duş olayı olmaz bence bir dahakine onu da sorucam inşallah. Doğum sonrasi da tekli oda zor dedi yoğunluk oluyormuş.