N_e_s_e Bu üslubunuzla kimseye yardımcı olmayın siz boşverin.Saygısızca hala fetva veriyorsun diyorsun. Kendi cümlelerim değil diyorum. Sen nasıl sitelerden araştırıp yazdın ben de güvendiğim sitelerden araştırıp yazdım. Yok kızı değil oğlu yok günah... Kesin konuşan sizsiniz. Her neyse.. Hepimiz hamileyiz bence uzatmayalım gerçekten.Herkes neye inanmak isterse inansın saygı duymayı bilmek gerek...