Merhaba , adetim normalde çok düzenlidir 28 günde bi olurum . Bu ay 5 gün gecikti . Bugun kan verdim değerim 2.6 çıktı . Normalde hep 0.100 yada en fazla 1.20 cıkardı . Bu değer daha sonra yükselir mi ? Benzer durum yaşayan arkadaşlar var mı ? İlk defa böyle bir sonuç alıyorum . O yüzden merak içindeyim . 😳