hunilimom aa anladımm benim dün sabah geldi dünden beri ara ara sancım oluypr ama şiddetini artırmadı akıntımda koyu kahve şeklinde gelio duruyor ama henüz sancı sıklaşmadığı için gitmedim doktora
akıntım artınca merak ettim normal mi bilemedim inşallah yakında bende doğururum