Merhaba kızlar 31 Mayıs’ta düşük yaptım. 5 gün önce midem çok kötü oldu kustum falan eşim test aldı test yaptım iki çizgi çıktı bitanesi hafif silik. Hastaneye gittim beta da 60 çıktı bugün kanamam var 2 saattir hatta kanamam var tekrar test yaptım yine iki çizgi çıktı kanama neden bilmiyorum. Hastane diyeceksiniz hepiniz ama yurt dışındayım ilk düşüğüm de gittim yine kanamam vardı bakamadılar bile 2 ay sonda düşük yaptım her gittiğimde düşük tehlikem için hiç birşey yapmadılar 😔 sabah kanamam Yoktu hastaneye gittim beta ya bakalım yine dedik yükselmiş mi die bakmadılar yine kalkıp eve geldik ondan sonra kanamam oldu sizce kanama neden olabilir bi fikri olan var mı kiminin hamileyken adet olunuyormuş hesaplamama göre de bugün adet günüm ?