guliii 12.haftada erkeğe benziyor demişti, kendimizi bayağı alıştırmıştık bu duruma. 17.haftadayız bu sefer de kız dedi kesin dedi hatta. Çok garip oluyor insan normalde kız erkek farketmez ilk bebeğimiz zaten ama bi garip oldum 🙈
Damla01 guliii Aynisi bizede oldu ayni haftada erkek dedi. 16 da gittigim diger doktorum kiz demisti 😊😄
bebegimmveannesii guliii 2li test de 12 haftalikda bana da erkek demisti 1 hafta sonra gittimizde kiza benziyo dedi cuma tekrar gidecem 13+4 olduk dur bakalim ne diycek offf😬😬😬
guliii Ascvk evet kesin diyemem benziyor demişti hatta bakın çıkıntı var demişti biz bile erkek demiştik görünce. Sağlıklı hayırlı evlat olsunlar da önemli değil ama oğlum falan diye seviyorduk şimdi böyle olunca çok değişik bi şey
anapanda12 14 16da kız bi hafta sonra erkek dendi 35+2 hala erkek 17 20 arası daha net belli oluyor demek ki
713 anapanda12 ozelde mi devlette kiz denildi.kiz denildiginde bacak arasi mi bostu omdan mi kiz denildi
_Merius_ Hafta erkek 18. Hafta kız ve dün detayli da netleşen kız bebek 😂 bence yavrularımız bize 2 heyecanın da tadını yaşattı sağlıkla keyifle gelsin kuzucuklar 🧡🧡🙏🙏🧡🧡
Biyolog 12 de banada kıza benziyor ama çok küçük şuan demişti. 16 haftada oglusum bacaklarını bi açtı pipiyi gorduk:))
anapanda12 713 devlet Hastanesi'nde bacakları kapalı olduğu için öyle kıza benzetti doktor özele gittiğimizde yiğidin malı meydanda olur misali gayet açıktı erkek olduğu😂