Kızlar benim bir sorum olcak.6 7 aydir bebek istiyorz gerekli kontrollerden geçtik eşimde yada benden herhangi bir skinti yok fakat stresten dolayı olmadığına kanaat getirdi doktor.Bu ay iğne catlatma tedavisi uygulucak.Fakat benim yumurta catlamasindada bir skinti yok an ve an catladigini biliyorm tanik oluyorm.Sizce yumurta çatlatma tedavisi şuan benim için birşey farkettircekmi dersiniz?