Merhabalar herkese 🤗 36+2 yiz 3200 gram olmuşuz 17-22 temmuz arasında doğumumuz olacak Allah izin verirse nts de ağrı falan çıkmadı çok şükür 🙏 suyu herşeyi gayet iyi dedi doktorumuz haftasıyla tam uyumlu dedi 🙏 6-7 saatlik bir yolculuk yapıcam doğum için 37 den sonra yapma dedi herhangi bir sıkıntı görmediği için 🙂 bebeklerimizi sağlıkla kucağımiza alalım inşAllah♥️🙏