Ebrubal Arkadaşlar merhaba 36 haftalık hamileyim ayaklarım çok şişti serçe parmağımı şişlikten kendim oynatamıyorum o derece düşünün böle başına gelenler naptınız çok zor durumdayım 😖
gulssen Ebrubal ben de aynı durumdayım. Tuz kullanmamak gerekiyor ve ayaklarınızı havada tutun genelde. Akşamüstleri yürüyüş yapın. Bolca da su için hafifliyor o zaman.
Tazeannevebebegi Ebrubal benim ayağımı görsen canım sanırsın kangren olmuşum öyle şişmişti ve sızım sızım sızlıyordu ayaklarımın altına yastık koyup yukarı dikince geçiyor dinlenince geçiyor yani bugün de ellerim şişti ve kaşınıyor
Gulsahb Benim de öyleydi. Bol bol su ve uzanmak gerekiyor. Çok fazla ayakta kalmak veya oturmak şişiriyor maalesef 🤷🏻♀️