slm kızlar 36+4 haftalik hamileyim ve bugun kontrolum vardı ve bebegim şuanlık gayet iyi kilosu 3200 gram 50 cm ve ve şuan ters pozisyonda doktorum gelişimi gayet iyi herseyini tamamlamış sezaryan için 37 haftamda sezeryana alabiliriz dedi bugun nsty girdim nst de sancım çikıyo 2 kere girdim nsty hemde ama bn sancı hissetmiyorum tam ama şmdi birazcık agrım sezaryan olucaklar veya tecrübeli olanlar spinal anesteziyle sezaryan olan varmı yarim uyuşturuluyo galiba kızlar nasil oluyor ??