Kalbiminsesi Bilkent sehir hastanesine giden varmi memnunmusunuz dogum yapn varmi dr onerisi olan luften yazsrmisiniz ilk dogumum ozelde yapiyim diorum am fiyatlar cok ucuk bi yardimci olirmusunzu
CicekGirayBysl Kalbiminsesi ben gidiyorum doğumum orada olacak memnunun. Yoğunluktan dolayı bi gittiğim doktora bi daha gitmek zor oluyor ama hepsi de ilgili alakalı. Odalar tek kişilik iki kişilik refakatcı kalabiliyor duşlu Tv li odaları var. Temiz bi hastane...
OguzKaganm Kalbiminsesi bende kontrollerime oraya gidiyorum 30+1 m. Memnunum arkadaşın dediği gibi her zaman farklı doktora denk geliyorum ama ilgililer ve temiz bir hastane . Doğumu orda düşünüyorum. Odalarıyla alakalı bir bilgim yok burdan duyduklarımla yetiniyorum :)