Nagii61 merhaba 32+2 yım benimde 19.haftam da bebeğimin kalbinde parlaklık çıktı, doktorum çocuk kardiyoloji sine gönderdi orda kontrol ettiler,tek başına bişey ifade etmez,bebeğin diğer organlarında da görülmesi önem teşkil eder o yüzden 28.hafta da gel tekrar kontrol edelim dediler, bakıldı parlaklık çok şükür kaybolmuştu.