Merhabalar, ilk gebeliğim ve 19. Haftadayım. Bugun bebeğimin suyunun az olduğunu söyledi doktorum. Benzer durum yaşayan arkadaşlar varsa bana tavsiyelerde bulunabilirler mi 😩 bebeğin suyunun artması için neler yapılabilir? Günde 3 litre de su içiyorum bu arada, yaşadığım yerde sıcaklık 40 derecenin üzerinde. 10 gün sonra kontrolüm var, size danışmak istedim 😢