Öncelikle herkesin doğumunu Allahın izniyle suhuletli kolay geçmesini dua ediyorum. Bende pazar günü doğum yaptım doğum hikayemden önce ben doğumuma sahip çıktım nasıl mı?
medipol çamlıca hastanesinde takipli gebeydim gebeliğin başından doktorumuz kadriye erdoğandı herşey çok güzel ilerledi ki son ana kadar bana son hafta bebeğin kilolu olduğunu omzunun takılabileceğini ve bu durumda normal doğum yapılamayacağını sezeryan yapmamız gerektiğini kararını bizim vermemizi istedi eşimle ben de şok olmuştuk ayrıca çatı muayenesinde çatının uygun olduğunu doğum yapabileceğimi söylemişti çatı müsaitse neden sezaryen oluyordum kafam karışmıştı ve hemen oradan çıkıp canımız doktorumuz havva pars ağargüne gittik doğruca bize genel olarak her doğum anında risklerin olabileceğini ama benim yapabileceğime inanıp bana güvenerek destek olması beni çok çok mutlu etmişti 21 haziran cuma günü gitmiştik muayene olmuştum havva hanımda 23 haziran pazar günü oğluşumu sağsalim kucağıma almıştım elhamdulillah demem o ki lütfen doğumlarınıza sahip çıkın normal doğum gibisi yok evet zor kabul ediyorum ama o an bunun sadece bir günlük bir acı olduğunu çocuğuma kavuşacağımı düşünüp sakin kalmaya sürece odaklanmaya çalışmak gerekiyor Allah herkesin bu süreçte yanında destek olacak eşi ve işini bilen doktorunun olmasını nasip etsin inşAllah şimdilik aklıma gelenler bunlar sorularınız olursa cevaplarım inşAllah şimdiden herkese hayırlı güzel doğumlar 🙋🏻♀️