Ben tablet eritip içemediğim için hap olarak kullanıyorum ayrıca kasılma kramp içinde gece yatmadan önce bir tane sade maden suyu içiyorum faydası oluyor yarı yarıya iniyor şikayetlerim iğne batma hissi arada bana da oluyor bebeğim baş aşağı olduğu için sanırım