Hevii testi yaptıktan kaç dk sonra silik çizgiyi gördünüz ilk beş dk içinde çıkanlar doğru çıkar genelde...birde çatlatma iğnesi vs vurdurduysanız omunda etkisinden çift çizgi çıkabiliyor bilginize ben yaşadım siz yaşamayın.birde size tavsiyem kesinlikle gününüz üç gün geçmeden test yapmayın bende çok yaptım adetime 12 gün kala eşimin Doğum gününe yetişssin varsa diye test yaptım pozitif çıktı adet günüm geldi kanamam geldi doktor kimyasal gebelik geçirmişsin dedi eğer bekleseydim test yapmasaydım hiç üzülmeyecektim....birdenpazartesi çatlatma iğnesi vurulmuştum cumartesi dayanamadım test yaptım gene çift çizgi iki tane daha yaptık ikiside çift gecenin köründe acile gittik cumartesi gecesiydi kan verdik sonuç 9 çıktı yerleşiyor olabilir dikkat et dedi acildeki doktor neyse pazartesi oldu kendi kadın Doğum uzmanıma gittim sonuç 4 çıktı yani negatif 😰Vede hiç kanamam falan olmadı 😰Böyle durumlar yaşananı istemem kafadan attım bi kaç ay spor yaptım 3 kilo verdim hamile kaldım şuan 21 haftadayım 😘