Beyzanur_02 Hevii canım sen yarın kan ver en iyisi çünkü gebelik var gibi ama cok cok yenidir varsa da ben cok silik ikinci çizgiyi gördüm orda bence hamilesin ama tabi cok Sevinip umutlanma yine de ne olur ne olmaz hakkında hayırlısı olsun🤲🏻❤️
Minnosizmmm Hevii canım çok çok hafif bi çizgi var gibi ama net konuşmak için kan testi yapmak lazım umarım gönlünden geçen olur
melikeyakisikli Hevii aynısını ben yaşadım canım şuan 13+2 hamilesin büyük ihtimal biraz bekle kan ver bence en kesin çözüm 😌
Hevii melikeyakisikli inşallah ya 😍ama şöyle biley var benim adetim 8 Haziran’da bimişti nasıl 13+2 oluyor anlamdım
melikeyakisikli Hevii canım ben kendimi söyledim senin gebeliğin hakkında bi bilgim yok geç döllenmede olabilir olmayada bilir en iyisini doktor bilir 😌
Lovelies Hevii canım hayırlı olsun şimdiden hayalet çizgin var bende ilk yptııgmda anlayamamştım :) bidaha test yaptım hemen cıktı sonra kan verdim dedim herhalde yanılgıdır diye :) ama değilmiş
Tazeanne0134 Hevii https://hizliresim.com/bv2Gdb Pembe kapaklı olanı o gün yapmıştım küçük olanı da 1 gün önce silik olan gibi seninki de