40+3te suniyle Doğumum başlatılacak hicbir belirtim yoktu bugünki muayenede nst de bebeğin kalp atımlarının yavaşlamaya başladığını söyledi doktorum riske atmaya gerek Yok suniyle başlatalım dedi inşaallah çabuk etki eder suni Kolaylıkla olur dua edin lütfen ☺️☺️