Kizlar merhaba bebisimle 34+4 olduk sabah lavoboya gittim azicik bel agrim vardi afedersiniz taharet alip kendimi kuruladim peceteyle pecetede kan pihtisi gibi ama akintiyla karisik sonra igne ucu kadar camasirimda da gorunce annemi aradim esimle hastaneye gittik dogumhaneye aldilar beni vajinal muayne ettiler ilk kez cok acidi 😣 sonra ultrasonla baktilar sonra nts derken doktor kanaman yok doguma dair bisey yok ama dikkatli ol deyip eve yolladi. Bu nisan degil de neydi yada birden fazla gelir mi insanij basina bu durum kafam karisti