zcolak Bur_Ser başladı yavaş yavaş 🥰 beli lastikli iki pantolonum var sadece ikisi rahat oluyor. İşyerimde de çoğu kişi bilmiyor bir ay daha çıkmasa bari diyorum
Beyzanurlina Bur_Ser elbiseden başka bısey olmuyo pantolonlar cok sıkıyo kilo verdım halde 🙈🤣 15 haftalıgız cinsiyetler belli oldumu 🌸🧚🏻♀️
lifewater87 Benim de gobek yavastan burdayım diyor cinsiyet de belli degil 2li testte kiz sanki dedi 13 haftaliktim bir çıkıntı var ama emin değilim dedi merak içindeyim Bugün tam 14 haftalik oldum
mercan2020 lifewater87 benim doktor 10 haftalikken çıkınti gördü.inanmadim pek ama bakalım 13.hafta ikili teste gideceğim o zaman ne görcek.
abcd1234 15+1 im.hafiften büyüme var sanki🤰🏻Bende okuldaki öğretmenlere söylemedim, Eylül’de sürpriz olacak☺️Bi kızım var, doktor erkek gibi dedi.bu cuma kontrol randevum var.kesin bakıp söyleyecek😊
Bur_Ser Benim de 2 li tarama testinde kız gibi görünüyor ama henüz çok küçük demişti.14+2 olduk pantolonlar rahatsız etmeye başladı yoksa öyle görünüşte pek bişey yok ☺️