sevvalnyokus Balıkesirden olanlar bi tanışalım diyorum hangi doktor iyi hangi hastane güzel bi bilgileneliim ☺☺☺
Kedilianne sevvalnyokus merhaba 👋 Balıkesir merkezdeyim. Özel olarak Erol bey e, devlet te de şehir hastanesi Arif bey e gidiyorum. Çok memnunum. 28.haftadayız Allah ın izniyle
EnginDenizim Mrb bende balıkesirliyim🤗 devlette sabahattin çelik özel sevgide nurettin serinkan a gidiyorum siz?
sevvalnyokus @EnginDenizim ben sevcan başaran a gidiyorum özel muayenehanesine ama devlette henüz bi doktorum yok siz devletteki doktorunuzdan memnun musunuz?
EnginDenizim sevvalnyokus benimde bu çarşamba randevum🤗 hayırlısı olsun hakkinizda memnun kalirsiniz inşaAllah