PrenssAnnesiiii Kızlar çok kötüyüm 2gündür ayaklarım patlycak gbi şişti sızlıyor ağryor bu gece sabaha kdr yatmadım ağladım suya verdim acısı dinmiyor şişlk inmyor
Karen_ozge PrenssAnnesiiii bende suan aynı durumdayım 38 haftadaym. Cok fazla tuzlu yeme canım ve gunde içtigin su sayısını artır yere basarken bıle ayagım acıyor altı ustu yanları heryerı davul gibi şiş benımde. Soguk suyla kompleks yap ve ayagını havaya dıkerek uzan sıslıgını alıyor bıraz ve yatarken gece mutlaka ayakların yuksekte kalsın
PrenssAnnesiiii Karen_ozge hiiçç sorma çok kötüyüm canm yanıyor ateş gbii hep soğuk suya koyuyorm ama davul😓