Sinemelik Emelimsi Ada tek başına güçlü anlam ifade etmiyor o yüzden iki isimle kullanılmalı diye duymıştum bu isim analizcilerinden bende seviyorum o ismi çünkü rüya çok tatlı değil mii 😄😊kulağa hoş geliyor..
Brazkurt Bence dinen anlam taşıyan bi isim koymalısın katılıyorum hepsi çok güzel ama dinen bi anlamı yok bebeğe konulan isimlerdende anne baba sorguya çekilicek nacizane fikrim tabi genede siz bilirsiniz
Ceren35 Emelimsi bence ada dini isim Koyma kastirmaligini cok dogru bulmuyorum ada cok guzel benimde cok sevdigim Isimlerden