Benim idrarda çıktı aşırı silik çizgi 5 gün vardı. İki gün daha bekleyip kan verdim eminken pozitif çıkacağından negatif çıktı. Tekrar idrar testi yaptım daha net pozitif çıktı. Adet günüm geçtikten 3 gün sonra kan verdim ve 4014 çıktı. Şimdi ikizlerimi bekliyorum 30+2 olduk 😌 umarım senin de gönlünce olur 😇