Deryahalilsss ben de öyle hissettim ilk başlarda sanki kas seğirmesi gibi bişeydi hareketleri kuvvetli değildi. Bebek büyüdükçe kuvvetlendi. Çok panik yapma ama ilk fırsatta doktoruna sor canım. Bebeğin az hareket etmesi başka şeylerin de belirtisi olabilir. Panik de yapma, göz ardı da etme. Hayırlı doğumlar