Turkolog Merhaba hanımlar ben 7 buçuk haftalık hamileyim ara ara bel ağrısı yaşıyorum ama baya şiddetli. İlk aylarda bel ağrısı normal mi yaşayan var mı? Düşük belirtisi diye duydum korkuyorum o yüzden 🤷🏻♀️
iremguerbuez Turkolog benimde hep belim ağrıdı oğlum oldu ve birçok kişide gördüm😂 sen yine inanma da neyse 😂 çok normal👌🏼
bilnazo68o Turkolog aynen normal canim. Kuyruk sokumu agrisini cok cektim.ben.yatamaz oluyodm artik :/,
Betttt Turkolog benimde belim çok ağrıdı sonra hamile olduğumu öğrendim herkes erkek bele vurur dedi en azından bende doğru çıktı😂