DemetDigesu Ultraslan40 o haftada bebege kurtaj yapılmaz eger amnıyosentezde sıkıntı cıktıyla kurul kararıyla sunı sancıyla dogum yaptırılır gebelık tahlıye edılır bılgınız olsun
Ezgib Ultraslan40 benim doktorm 20 ye kadar dusuk yapılıyor 20 den sonra dogum yapiliyor demişti hastaneleri arayip sorun fiyat ve bilgi için burada fiyatlar çok sağlıklı bilgi vermez
Nur0653 Ultraslan40 Ben geçen sene Kasım da kalp atışı durduğu için kürtaj dediler Yenimahalle orta doğu 1000tl demişti Ben devlette kürtaj oldum ama belki fiyatta artış olmuş olabilir
Ultraslan40 Hapyymommerve 2 hastaneye gittik bugün. Görümcemin Bebeğinin boynuna kadar gelişimi var kafası hiç gelişmemiş beyni oluşmamış mecburi aldırıyorlar diğer türlü yaşaması %0 çok üzgünüz :((
DemetDigesu Ultraslan40 allah sıfa versın canım ama yasal olarak bu yolu ızlemelı kımse o haftada bebege kurtaj yapamaz zaten kurtaj olamaz sunı sancıyla dogum yaptırcaklar
Hapyymommerve Canım benim,Allah yardımcın olsun inşallah. 😔Fiyatları hastanelerin telefon numaralarından arayarak öğrenebilirsin.
Ultraslan40 Hapyymommerve hiç biri söylemiyor gelip görüşmemiz gerek diyorlar. Bu kadar perişanken bir de böyle bir durumla uğraşmak çok kötü
Ultraslan40 Ezgib hiç biri bilgi vermiyor telefondan. Özel hastaneler de çok uzakta o yüzden sormak istedim
Ezgib Ultraslan40 canim ben simdi kendime randevu almak icin aramistim sordum bi yere yönlendirme yaptilar acan olmayinca numranimizi birakin yarin ararlar dediler istersen sende yarin yada bugün ara bi sor kecioren medisis hastanesi
Ezgib Ultraslan40 hatta simdi aradilar beni ben bi arkadasım icin sormuştum dedim haftasi büyük olduğu icin doktorun muayene etmesi gerekiyor kurtajda olabilir doğumda doktor karar verir dedi canim allah sifa versin
Ultraslan40 Ezgib a oraya da çok yakınım akşam uğrayıp fiyat öğreneyim bakalım canım çok teşekkür ederim çok sağol