Girlorboy Merhaba kızlar .. Bebek isteyenler deneyenler son adetiniz ne zaman? Beklenen adet tarihiniz ne? Benim son adetim 10 haziran, beklenen(beklenmeyen😊)adet 8temmuz.. Beraber bekleyelim belirtilerimizi konuşalım güzel haberler paylaşalım 😊
ecemtmr Girlorboy merhaba canım, son adet 3 hazıran beklenen inşallah gelmez 30 hazıran -1 temmuzz bakalım :) ben bu ay ılk kez ıkı sefer yumurtlama yakaladım biri daha yenı gectıgımız cuma oldu cumartesı catladı bakalım beklemedeyız neler olacak.. 9 aydır denıyoruz :)
Sunay10 Sohretkural 18 Mayıs’ta oldum bu ay olmadım ağrım akıntım oldu göğüslerde acı göz bebeğinde Büyüme koku hissi 1 hafta geçince test yaptım silik ertesi gün yaptım çift hemen kan verdim 5 haftalık hamilesin dedi doktor
Sohretkural Girlorboy kimyasal gebelik yaşamıştım Ramazan bayramında insallah bu ay sağlıklı gebelik bekliyorum 🙏 siz ne zamandır deniyorsunuz
Hlyagnrr Sohretkural yok tatlım daha öyle bişey farketmedim ama bi kaç gündür belim acayip agrıyo bugğn kaşıklar başladı göğüslerim çok hassas sende varmı böyle şeyler
Girlorboy Sohretkural biz bu ay denedik işte inşallah sağlıklı bir gebelik olur kimyasal gebelik nasıl bu arada