Merhaba hanımlar. 24.haftamdayım ilk haftalardan itibaren mücadele ettiğim idrar yolu enfeksiyonunu en sonunda temizlemiştim fakat dün şiddetli ağrı sonucu hastaneye gittim yine enfeksiyonda tavan yapmışız. Bekarken hiç olmayan bir durumdu. Her konudan dikkatliyim. Wcyi sadece ben kullanırım ve sık sık temizlerim, taharet mevzusunda aşırı hassasım, günde iki çamaşır değişikliği bile yapıyorum fakat yine de tekrarlıyor. Aynı durumu yaşayan var mı?? Düşük tehlikesi yaşadım bir kere bu yüzden, erken doğuma da sebep oluyormuş😔