Kızlar 37+6 hamileyim 2 gündür sanki belim ayrılıyor gibi ağrıyor bugun kontrolum vardi bebek kanala girmemis hersey normal beklicez dedi doktor yani dogumda kapıda degil neden nicin ağrıyor anlamadim doktor hareket etmen lazim dedi ama bel agrimdan ayakta duramiyorum yatamiyorum basına gelen cözüm bulan hafifletebilen var mi yardimci olur musunuz tavsiyelere ihtiyacim var