Buseersoy benim hamileleliğim başından beri karaçiğer emzinlerinde yükselme var 33 hafta olduk be çok şükür bebekte herhangi bir sorun yok gelişimi gayet güzel sadece anne hayatı tehlikeye giriyor normal Doğum yapamıyor doktorunun her hafta takip etmesi lazım aynı zamanda Gastroenteoloji bölümde