Beyzaozefe Deniz06 hamilelikte içilen tek agrı kesici parol diye biliyorum benimde miğrenim var doktor sadece parol içebilirsin dedi dememkki bi zararı yok
Caglamehmet Deniz06 benim migrenim var doktorun tek izin verdiği Parol.. hatta hastane de bile Ağrıda Parol takilio doktor bana abartmadan icebilirsin dedi fayda etmiyor bana ama biraz olsa da sakinlestirio
Aleynaarslan Deniz06 bende ussuttugumde baş ağrım ve ateşim vardı paroldan başka birşey kullanma dedi hatta günde 3 sefer kullanıyordum doktor öyle söylemişti. Zararı olsa vermezlerdi korkma kullan 😘
Deniz06 Kaç gündür bu grip illetini çekiyorum😰zararlıdır die içmiyodm sağoln kızlar içimi rahatlattnz
Ipekyuksel Deniz06 hayır zararlı değil 6 saatte bir alabilirsiniz hamilelikte sadece parol kullanılır doktorunuz söylemedimi☺
Clover Deniz06 bana doktorum verdi parasetamolse sadece ve ilk 3 ayda degilsen icebilirsin bazen baska maddelerle karıstırıyorlar ona dikkat et. Sen yine de druna sor tabii