uzunkirpik1728 benim 36.da girdi. Ultrasonda kafa çok aşağıda görünüyor zaten. Doktor da cihazı çok daha aşağılara tuttu kafaya bakmak için. Kendiniz gözlemlemek isterseniz, aşağıya indiği için göğüs altında rahatlama dolatısıyla nefes almada ve yemek yemede rahatlama, belde ve kasıklarda ağrı, idrar kesesinden her zamankinden yoğun baskı, yatıp kalkarken daha da bir zorlanma oluyor. Ben rahat bir hamilelik geçirdim ağrım sızım yoktu o yüzden birden bu ağrılar başlayınca fark ettim hemen.