Ben yandım siz yanmayın 😔
2.kürtajımı oldum saatler önce çok çok ağır anne olmayı beklerken umut ederken bunları yaşamak 😔 bu da buradaki sınavım geçecek zamanla sabır ve dua biliyorum 🤲🏻
ilk gebeliğim şubatta sonlandırılmıştı 10haftalık olup gelişimi 5.5haftada kaldığı için bu gebeliğim de aynı doktorla önlem amaçlı direk ilaçlara başladık progestan coraspin ve oksapar iğne kalp atışını bu kez duymama rağmen,p tesi günü 9haftalık olması gereken miniğin gelişimin 6haftada kaldığını öğrendim,
aynı doktorum almak için 1hafta bekleyelim ilaçları(kan sulandırıcı) kullanmaya devam et sen demesine rağmen
ertesi gün ani bi kararla başka bi doktora gittik kalp atışının olmadığını,ilaçları kullanmanın şu aşamada gereksiz olduğunu devam edersem kürtaj esnasında kanamamın fazla olabileceğini,gebelik kesemin şeklinin en başından bozuk olduğunu zaten sağlıklı bi gebelik süreci geçirmediğimi,alınacak parçanın soğuk zincir kitiyle Ankara’ya genetiğe gönderileceğini ordan gelecek sonuca göre eşim ve beni yönlendireceğini belki ikimizde de problem olmadığını ya da yapılacak pıhtılaşma testiyle aslında bana 0.4 lük kan sulandırıcının yeterli gelmeyip 0.8likle başlanması gerektiğini öğrenebileceğimizi söyledi bu tavsiye üzerine gittiğimiz bir dr 🙏🏻
Ve kendi doktorumda ilk gebelikten beri beni takip eden doktor !
Yaşadıklarımız bu kadar basit olmamalı,insan hayatı bedeni bu kadar ucuz olmamalı 😔