Zeyno16 Kızlar benm 17. Haftam beri bebeğimi hissediyorm 20+5 oldum hatta fazla hissetmye başlamıştım ki şu 2gündr eskisi kadr hissetmyrm. Normlde yattğm an başlrdı şimdi çikolta da yiyorum ama yok sanki ya.
DemetDigesu Zeyno16 normal canım bu haftalarda duzensız oluyor muzık dınletmeyı dene benımkı hemen uyanıyor🤣
Peony Merak etme canım. Ben de 20 haftalığım ve henüz hiç hissetmiyorum. Doktor kıpırtı olsa bile 24 ten önce düzenli bir tekme bekleyip panikleme, bazen olmayabilir dedi. ☺️
Zeyno16 DemetDigesu açıyorm müzik ama banamısın demiyo😊 netten arada cennet mahallesini izlyrm onun müziği çıkınca dikktm ettm bi iki kez harekt etmşti😃yine onumu denesem