Neseli Kızlar detaylı ultrason için şu hafta daha iyidir diyebilir miyiz? Ben 18+3 'üm yarın gideceğim sizce farkeder mi?
Ozge3747 Neseli Biraz daha ileri haftada gitmek daha iyi diyorlar bebek büyüdüğü için organları daha iyi belli oluyormuş, ben 18+0 da gittiğimde detaylı için küçük demişti perinatolog, o yüzden Cuma günü 22+0 da gideceğim
Neseli Refianur çok farkediyor mu acaba memlekete gitmeden önce bilgi alıp gitmem daha iyi olur diye acele ediyorum aslında
Aybuk Evet 20. Haftalarda gibi daha iyi oluyor galiba daha belirgin oluyor ultrasonda diye duydum ben de ama doktorun bilir danış bence erken derse döndüğünde gidersin ben de haftasonu gidicem 21+0 da