Deletedmom6373 Kızlar bugün kontrole gittim bebeğim 3.604g eğer 40 haftayı tamamlarsa hemen hemen 4 kilo olur o yüzden seni zorlayabilir sezeryan olabilirsin dedi korkuyorum sizde durumlar nasıl kaç kilo bebişleriniz..
Bilgemustafa16 Deletedmom6373 canım benimde yarın konturolüm var 37 haftayken 3 300 gramdı şimdi 38 haftalık oldum kaç kilo aldı bilmiyorum ama banada aynısını söyledi doktorum bir yanım sezeryan ol diyo bir yanım normal bakalım artık
Kubos1 Deletedmom6373 ayy bende yarın gidicem benim 36 haftalıkken 3.378 kilosu şuan 38. Haftadayım kaç olmuştur bilmiyorum ama benim sezeryan olucak zaten 3 Temmuz da rabbim yardım etsin hepimize 🤗🤲
Haskubkugu_24 Deletedmom6373 36+3te 2900 gramdı bebeğim şuan 38+3 olduk hiç muayeneye gitmedim henüz yarın yatışım sonraki gün doğumum var inşallah🙏🏼 Ultrason ölçümlerine güvenmeyin ilk oğlum doğuma girmeden 5 dk evvel 3400 gram görünüyordu 4300 gram doğdu ölçümler genellikle yanlış çıkıyor o yüzden doktorun 2900 demesine pek kulak asmadım🙄
Morcivert0401 Deletedmom6373 Bem bugün gittim canm 37 haftadayım 2700 bebegım doktor hiçbir sorunun yok sadece minyon olucak bebeğin dedi binada şükür diyoruz.
Deletedmom6373 Bilgemustafa16 Bende normal doğum olsun istiyorum canim deniycez bakalm eğer olmazsa sezeryan olcak o yüzden çok korkuyorum hem sancı çekip hemde normal doğuramazsam diye boşu boşuna sancı çekmiş olcam çünkü
Deletedmom6373 Kubos1 Masallah canim senin bebişte kiloluymuş ☺👶neden sezeryan canim senmi oyle istiyorsun. Aminn inşallah hepimiz sağlikla sihhatli kucamıza alırız minik meleklerimizi👶❤
Deletedmom6373 Haskubkugu_24 Benim doktorumda 200 300 gram fark edebilir doğunca dedi ama bakalm hakkimizda hayırlısı olsun inşallah