Nehir35 Kuzlar 12 haftama girdim. İlk haftalarımda kahverengi akıntım olmuştu doktorum düşük tehlikesi var deyip progestan vermişti iki kutu sabah akşam kullanınca tamamen bitmişti akıntım. Şimdi bu sabah çok yoğun bir kahverengi akıntım ve ağrım var. Yarın sabahtan doktora gidicem. Çok korkuyorum. Şuan kahroldum. Allahım ne olur bişey olmasın. 🙁(((
[silindi] Nehir35 İnşallah bir şey olmaz Allah’ın izniyle de bu kadar endişe ediyorsan ağrın falan varsa acile git en azından şuanlık için rahatlar. Doktoruna da yarın gözükürsün
Busranrunal Nehir35 canim.dun benimde kanamam oldu şuan da kahverengi geliyo dr ilaçlara a devam.et dedi eski kanmış inan bir aydır bende bunlarla.ugrasiyorjm hic kesilmedi benim bu haftalar kaşık.ve karin ağrısı oluyo genelde korkma inşallah sağlıklıdır bebeklerimiz
Adayanne Nehir35 Geçmiş olsun canım benim başıma gelmedi ama ablamın leklenmeleri olduğu için sürekli araştırıp okudum yakın zamanda. Okuyup edindiğim Bilgi kadarıyla bu kahverengi lekelenmeler daha önce rahimde her ne sebeple oluştuysa oluşan kanamanın zamanla dışa atımıymış yani aslında bu iyi birşey vücut Kanı ya absorbe ediyor ya da kahve kahve leke şeklinde dışarı atıyor dışarı atımı da vücudun emmesinde belli bir süre zarfında oluyormuş kırmızı kanama olursa gel demelerin sebebiyse taze hali hazırda bir sorundan kaynaklı kanamanın olduğu ve tehlikeli bir durum söz konusu olabileceğinden dolayı diye okudum birçok yerde endişelenme ama ihmal de etme bence
snglcn Nehir35 onclikle gecmis olsun. tedirgin olma gayet normal olmasi bi cok nedeni var inan ki ama genelde dpktorlar kisa yolu secip dusuk tehlikesi olabilir diyip dinlenmeyi tercih esiyorlar ki bence en guzeli 😍 kahve akinti eminim herkezde olmustue adet gununde olabilir yerlesme olabilir bi cok sebebi var eski biriken kan anlaminda kahve akinti hatta nornal regl gibi kanama olanlar oluyo bunyeden bunyeye degisiyo stres yapma
Svm1996 Canım benim ilk zamanlarda da oluyordu, hala ara ara oluyor kahverengi akıntım, 31+5 deyim doktorumla her konustuğmda kırmızı ve pembemsi akıntı olmadıkça bir sorun olmaz dedi
Haticeee Svm1996 evet benimde ilk üç ay düşük tehlikesi var dedi kahverengi akıntı olunca progestan kullandım çok şükür geçti ama şuan 18 haftadayım ara ara az az oluyo doktor normal olabilir bazı gebeliklerde hormonlara damarların gelişimine bağlı olarak dedi
Elfida Svm1996 ben de 15+1 deyim daha önce kahverengi akıntıyı sorduğumda doktorum sizin dediğiniz gibi kanama olmadığı sürece normal demişti akıntı uzun sürmedi şimdi tekrar olmuş peçeteye silince bişey yok ama gün içinde gelmiş oluyor hala korkuyorum haftaya kontrolüm var 😞 umarım kötü birşey yoktur nedeni de merak ediyorum. Çalıştığım için ayaklarımı uzatıp dinlenme fırsatım da olmuyor Rabbim korusun bebişlerimizi
Svm1996 Adayanne Haticeee herhangi bir ilac felan kullanmadim, hala ara ara oluyor, doktorum daha önceden gecirilen idrar yolu enfeksiyonundan kaynakli da olabilir dedi, stres yapmamak lazim fazla
Nehir35 Rahatlıyorum bunları duydukça yaaa. İnş hiç bir sorun yoktur kızlar🙏 Yani tamamen bitip sonra tekrar başladığını sabah sabah görünce panik yaptım hemen.
Haticeee Nehir35 bende çok panik yapmıştım çok korkmuştum çok da ağladım canım 9.haftada başlamıştı bir hafta durup tekrar başlamıştı ama kahverengi olması çok panik olcak bi durum değilmiş doktor öyle söylemişti bana ve gittiğimde ebeler bak bu kadar ağlayıp panik olma olmicaksa da senin korkun stresin etkiler onu vücut kabul etmez demişti yat ayaklarının altına yastık koy yükselt ve çok su iç kabız olma ıkınma olayı olmaması gerekiyomuş bol bol su iç ve dinlen inşallah geçicektir korkma
Adayanne Svm1996 evet stres birçok şeyi tetikliyor Allah korusun canım sizleri de bebişlerinizi de 🙏🏻
Estur Nehir35 bişiy olmaz inşalah canım sıkma canını. Bende 11. Haftadayım kanamam oldu diye gittim kesin bebeğim gitti diye düşündüm çok üzüldüm ama sadece plasenta aşğıdaymış çok şükür 😊 inşaallah bir sıkıntı olmaz canım
Sisi Nehir35 merhaba canim. Ben de suan 12+5 gunljk hamileyim ama 2 gun once yogun kahve akinyim gldi dr serum progestan igne ve kan yyusmzligi ignesi vurdu. O gun gecti fakatbu gece tekrar yogun sekilde kahve su gibi akintim gdlmis. Dr bbk iyi dmsti ama endiseliyim sen naptin nasil bir yol izlemistin ne kdr surede gecmisti 🙁
Nehir35 Sisi canım benim uzun sürdü çok ciddi bir risk olmasada yinede düşük riski vardı sabah akşam progestan hap verdi doktor genital yoldan onu kullandım bir ayda 2 paket bitirdim geçti çok şükür sendr doktorunun verdiği ilaçları kullan kendinide yorma dinlen geçer inş merak etme 🙏🙏
Mucizemleben Canim taze kan olmadikca korkma benimde oldu 3-4gun kesilmeden azar azar her seferinde gittigimde dr taze kan olursa kork bunlar korkulacak bi sebep degil dedi birgun esimle birlikte olduktan sonra taze kan geldi hemde epey dr bize iliskiyi hic yasaklamadi dogurana kadar serbesti o kani gorunce korktum 30 haftalik tim aglamaya basladim bebegime bir sey oldu diye esimin beti benzi atti dr gittik rahimin etrafinda varisler olurmus onlardan biri patlamis onemli degil dedi 2 gune o kanaman bile kalmaz dedi 39 haftalikkende bebegimi kucagima aldim simdik 1 aylik oglusumla bu seferde yok gazi yok atesi derdi var.