Bellabells Dün 50 gr şeker yüklemesi yaptırdım. Doktorum şeker yüksek pazartesi gel 100 gr lık yaptıralım yazmış.sonucun neresinde yazıyor tam olarak yüksek olduğu. Ben anlamadım. Bilen varsa söyleyebilir mi ? [url=https://hizliresim.com/Lv4QkZ][img]https://i.hizliresim.com/Lv4QkZ.
Deletedmom3 Canım aclik kan sekerin 140 uzeri oldugu icin 100luk deneyecek referans degeri yazmamislar
Bellabells Deletedmom3 Pelin86 evet şimdi gördüm 157 yazıyor.bu 100 gr olanını yapmanın sakıncası var mı peki ? 50 gr yaptığımda baş ağrısı olmuştu bende. Evde tatlıyı fazla kaçırdığımda da baş ağrısı oluyor.
Deletedmom3 Bellabells hicbir sıkıntısı yok ben diyetisyenim hastalarima da öneriyorum. Eger 100lük yapildiginda 140 in altinda cikarsa bi sıkıntı yok demektir. Ki senin de çok abartı bi yukseklik degil..
Bellabells Tazeanne0134 çıkmış zaten canım.tekrar yaptırıcam testi. Bu sefer çok yüksek çıkmaz umarım.
Bellabells Deletedmom3 anladım canım. Çok sağol.yaptırıcam artık diğer aşamayı.dediğin gibi çok yüksek çıkmaz inşallah.dikkat edicem . Yapacak bişi yok.