zynp1512 Ada06 of bende bebeğime kavuşmak istiyorum bi an önce ya izlemiştim birde ama bu ağlaklık nedir yaaaa
SemaAsya O kadar güzel anne diyorki ciğerimi söktü resmen😄. Allah'ım bu duygusallık beni öldürecek :(
Duuyguum SemaAsya bi an ben mi abarttım acaba dedim hıçkıra hıçkıra ağladım mutluluktan ağlamanın tadı da başkaymış 😅
Hs20 Izlerken aglamak sadece bana mi.ozel ya ne.kadar tatli sanki oglum.benimle.konusuyor gibi hissettim ah bu zamana kadar.olamayip da yeni baslayan duygusallik ah 😢
Zeynepzeze Çok güzel ☺️ Birde e bebek youtube da hafta hafta Bebek gelişimi videoları var bayılıyorum bir çocuk seslendiriyor ☺️
Hs20 Tazeanne0134 ah bu son zamanlar ah heyecan dan midir yoksa zaman yaklastikca gelen korkudan midir bilmiyorum ama herseye gozum dolar oldu yaw 🤗🤗🤗😚😚
Tazeanne0134 Hs20 ben daha 9+2 deyim salya sümük ağlayasım geliyor bide ben burda tekim ailemgil adanada eşim var yanımda sadece napayım bide evde tek de olunca manyağa bağladım resmen 😂 sen kaç haftalık hamilesin
Hs20 Tazeanne0134 34 haftalık canim benimde ailem burda degil sadece esim var yeni izne ayrildim ben isten dolayi ama baslarda hic biseyim yoktu su son 2 haftadir boyle oldum ya 😁😁😁