Gamze895 37+2 olduk adet sancısı gibi bi ağrı saplanıyo 2 gündür. Mide bulantım var ayrıca normal midir yoksa doğumun habercisi mi ?
endoplazmikretikulum Gamze895 Bende 36+6 yım bugün,son 1 haftadır aynı şikayetler bendede var.İnce ince ağrıyor.4 gün önce acile gittim NSt de ağrı çıkmadı.Doktorumda yalancı sancı dedi.
guler27smsk_ Gamze895 aynıyız cnm bende de ara ara karnım sertleşiyor alt karnıma birden agri giriyor midem bulanıyor kusuyorum bu zamana kadar hiç kusmayan ben Suan bir haftadır midem bulanıyor oda bebek. Dönüyor kanala giriyor ondan dediler gerçekte girmiş kanala çok şükür rabbime
NimetDilmen Bende 37+2 yim. Sabah karın aqrım vardı sanki adet olcakmışım qibi. Sonra kasıklarıma vurdu aqrı. Mide bulantimda vardı. Dinlenince qecti ama 😊 Hayirlısıyla saqlkla bi doqsalardı artk 😊
Gamze895 NimetDilmen aynı şikayetler 😣 ama o ağrıyla gezmeye çalışıyorum yürümrk iyi diyor kayınvalidem
Danlabgrc NimetDilmen son 10 gün ama geçmiyor bacım 😂😂😂 gelesi de yok hanımefendinin karnimda ekin biçen traktör gibi durmuyor 😁
NimetDilmen Gamze895 Aynen benim kayınvalidemde çok oturma artk qezmek iyi doqum icin dio. Evde o odadan o odaya qeziorm resmen 😁 Malum dışarısı sıcaktan yanıyo 😬 Akşamları dsarı ckip tur atıyorum yarm saat felan
Gamze895 Bsekvnz Bana çok çabuk geçiyo gibi geliyo hamileliğim rahat geçti ondan galiba😂 Sağlıkla kavuşalım inşaAllah 💕
Gamze895 guler27smsk_ ben bayadır gitmiyorum kontrole. En son 28 haftalıkken gitmiştim. Olabilir ama umarım benim yavrum da dönmüştür 😊
NimetDilmen Danlabgrc Bu sene bebişleri hep bi bekletmedeler yanlz hee bizemi denk qeldi naptı 😁 Benimde 19 qünüm kaldı ama dinlenince qecen aqrılar dışında tık yok anam 😁 Benimki erkek bide erkekler daha qec qeliyomus ole diolar 🙈
Danlabgrc NimetDilmen valla bizim ki kız ama ya babasını bekliyor yada beni oyaliyor rabbim sağlıkla kucagimiza aldirsin da varsın bekleyelim 😁
NimetDilmen Danlabgrc İlk önceliqimiz saqlkla hayırla qelmesi tabi ama iyice sabirsizlandk son qunler ya 😁