33+4 günlük hamileyim 2 haftaya bi kontrolum var gecen 2 haftada bebeğim 400 gr almıstı ama bu iki haftada hiç kilo almamıs doktorum bi şekil beslenmiyo 35. Haftada alıcaz bi ay kuvezde kalır toplanır dedi şuan 1500 gr böyle bi durum yaşayan varmı acaba bide küvezde bebeği kalanlar doğum çantası için bana bilgi verebilir mi ?