Merhabalar Anneler ve Anne Adayları 😊
Benim ilk hamileliğim olduğu için tecrübesizim ve 18+3 günlük hamileyim😊
Doktor kontrolüm 2 hafta sonra . Ve vitamin ilaçlarım bitti . Tahlillerim de hiç bir sorun olmadığı için rutin İki tane ilaç vermişti biri Demir +folik asit diğeri de Vitamin ilacıydı. 15 gün sürecinde kullanmasam sizce bir zararı olur mu ? Yoksa eczaneden aynı ilaçlarda. Alayım mı ? Fikirleriniz açığım . Yardımcı olabilir misiniz?