Kızlar merhaba☺️Ben 22 haftalık hamileyim. Bir şeyi farkediyorum neredeyse 2 haftadır ama ne olduğunu bilemiyorum. Yatarken özellikle karnımın bir tarafında karıncalanma gibi bir durum yaşıyorum. Titreşim oluyor resmen😂Uyuşuyor gibi oluyor. Kendimi düzeltince düzeliyor. Bunu yaşayan var mı? Çocuk içeride neler yaşıyor böyle😂😂