Kızlar kist varsa bel de ağrı yapar mı, killanma vs ,kasıklarda batmam çok vardı bu ay adetim bitti hala çok batıyor, randevuma daha çok var soğan suyu içsem mi acaba,yaşayan vardir illaki ,belirtilerini merak ediyorum?adet düzensizliğim Yok sadece bu ay 2 gün erken geldi ağrıdan ,bir de hamile kalmaya engel mi ,sanırım martta kimyasaldan sonra oldu bu